Oferty - LOCUS Biuro nieruchomości – Warszawa

Biuro do podnajęcia Mokotów 222 m2

Mokotów

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania:

 

Parametry

Cena
12 492,45 PLN
Cena za m2
56,21 PLN
Powierzchnia
222,23 m2
Piętro
0
Liczba pięter
5
Przeznaczenie
Biurowe
Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
Inne, Inne
Nazwa budynku
Mokotów Plaza
Rodzaj budynku
Budynek biurowy
Rok budowy
2008
Numer oferty
40654/2450/OLW

Opis nieruchomości

Oferujemy do podnajęcia powierzchnię 222 m2 na parterze. Do powierzchni 222,23 m2 doliczamy udział w części wspólnych 5,8 %.
W związku z tym łączna powierzchnia wynajmowanych powierzchni wynosi 235,12 m2.
Dodatkowo posiadamy pomieszczenia magazynowe o powierzchni 15 m2 oraz 4 miejsca parkingowe na parkingu podziemnym oraz 4 miejsca na parkingu naziemnym.
Powierzchnia znajduje się w Mokotów Plaza to 5-kondygnacyjny budynek klasy A, oferujący około 15 400 m2.
funkcjonalnej powierzchni biurowej. Wykorzystanie najwyższej jakości materiałów oraz nowoczesnych technologii zapewniają z
kolei wygodę i bezpieczeństwo. Przeszklone i wysokie na dwie kondygnacje nowoczesne lobby recepcyjne z dostępem do bezprzewodowego internetu tworzy wyjątkowo przestronną i reprezentacyjną strefę dla oczekujących gości oraz świadczy o wysokim standardzie budynku.
Układ piętra zapewnia elastyczną i efektywną aranżację biur, dzięki czemu pozwala dostosować powierzchnię do potrzeb indywidualnego najemcy.
Położony jest przy ulicy Postępu w dynamicznie rozwijającej się, nowoczesnej części biznesowo-mieszkalnej części Służewca.
Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz 5 minut od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Dogodny dojazd do południowej obwodnicy Warszawy i tras wylotowych z miasta. Budynek położony jest niedaleko jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską jak i własnym środkiem transportu.
Standard budynku:
- klimatyzacja
- uchylne okna
- podwieszany sufit
- podnoszone podłogi
- okablowanie strukturalne
- wykładzina
- czujniki dymu
- kontrola dostępu
- podział ścianami G-K
- lobby z Wi Fi
- recepcja
- parking naziemny i podziemny.
Obecny podział lokalu jest następujący: pomieszczenie socjalne (kuchnia), 2 sale konferencyjne + open space, szafa ubraniowa. Dodatkowo magazyn 15m. W ramach biura wydzielony i przystosowany pokój pod sprzęt IT/serwery.
Powierzchnia dostępna po uzgodnieniu .
Warunki wynajmu:
za pomieszczenia biurowe – 12,25 Euro / m2
b) za pomieszczenia magazynowe – 8 Euro / m2
c) za każde miejsce parkingowe na parkingu podziemnym – 75 Euro
d) za każde miejsce parkingowe na parkingu podziemnym – 50 Euro
Wszystkie te kwoty mogą podlegać negocjacjom i rabatom do umowy.
Istnieje możliwość odstąpienia mebli – do negocjacji
Umowa ważna do 3 kwietnia 2024 roku.

Parametry dodatkowe

  • Recepcja: Tak
  • Monitoring: Tak
  • Ochrona: Tak
  • Kontrola dostępu: Tak
  • Alarm: Tak
  • Światłowód: Tak
  • Czujniki dymu: Tak
  • Tryskacze: Tak
  • Klimatyzacja: Tak
  • Podwieszane sufity: Tak
  • Podnoszone podłogi: Tak

Kontakt

Hubert Sabała

Hubert Sabała

Telefon:
+ 48 602 392 444
Mobile:
+48 22 828 28 73
Email:
[email protected]
Numer licencji:
5480

Profil agenta
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę LOCUS s.c. dla celów związanych z działalnością pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, jednocześnie potwierdzam, iż zostałem poinformowany o tym, iż będę posiadać dostęp do treści swoich danych do ich edycji lub usunięcia.

Administratorem danych osobowych jest LOCUS s.c. z siedzibą przy ul. Plac Trzech Krzyży 3 00-535 Warszawa (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres [email protected]czytaj więcej