Ochota Al.Jerozolimskie biuro 666m2 od zaraz

Ochota

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania:

 

Parametry

Cena
44 604,72 PLN
Cena za m2
66,97 PLN
Powierzchnia
666 m2
Piętro
9
Przeznaczenie
Biurowe
Przeznaczenie dodatkowe (lokal)
Biurowe
Czynsz za parking naziemny (miejsce)
95 EUR
Min. okres najmu (w latach)
3
Nazwa budynku
Equator IV
Rodzaj budynku
Budynek biurowy
Rok budowy
2018
Dostępne od
2020-04-01
Numer oferty
37941/2450/OLW

Opis nieruchomości

Nowoczesny budynek biurow położonym przy Al. Jerozolimskich, w zachodnich rejonach centrum Warszawy. Imponująca przeszklona fasada, przyjazne lobby, eleganckie wnętrza i komfortowa lokalizacja sprawiają, że jest to idealna siedziba dla firmy. Szerokie, otwarte przestrzenie wypełnione są naturalnym światłem. Przestronna i jasna recepcja gwarantuje ciepłe powitanie i dostarcza pozytywnej energii na cały dzień. Budynek jest przyjazny najemcom i środowisku naturalnemu. Przemyślane proekologiczne i komfortowe rozwiązania techniczne, dostosowujące się do potrzeb najemców. Budynek zapewnia elastyczne i harmonijne środowisko pracy. Połączenie funkcjonalności i efektywności powierzchni biurowej pozwala stworzyć idealną aranżację przestrzeni na miarę potrzeb firmy. Oznacza to przede wszystkim, że każdy etap projektu prowadzony jest z zachowaniem najwyższych standardów dbałości o środowisko oraz troski o zapewnienie komfortowych warunków pracy.
Przy budynku przystanek komunikacji miejskiej. W pobliżu stacji kolei podmiejskich oraz dworzec autobusowo-kolejowy. Dojazd do centrum Warszawy zajmuje ok. 3 minut a do lotniska F.Chopina ok. 15 minut.

Oferujemy do wynajęcia biuro 666m2 od zaraz. Piętro IX, aranżacja pod potrzeby klienta.

Standard

dwa niezależne linie zasilania,
klimatyzacja z kontrolą temperatury i nawilżania,
wysokość pomieszczeń 2.80 m,
oświetlenie 500 lx na powierzchni biurowej,
sufit podwieszany,
podłoga podniesione,
okna otwieralno-uchylne,
kontrola dostępu,
recepcja,
ochrona,
światłowód,
infrastruktura teleinformatyczna,
ścianki wykonane z karton gipsu od podłogi do sufitu,
nośność stropów na powierzchni biurowej 3 kN/m2 i technicznej 5 kN/m2,
udogodnienia dla rowerzystów,
BMS - nowoczesny system zarządzania budynkiem,
sale konferencyjne,
restauracja,
zielone strefy relaksu
certyfikat BREEAM Very Good


Warunki komercyjne

Czynsz najmu 14,50 - 15 EUR/m2
Koszty eksploatacyjne 15,25 PLN/m2
Miejsca parkingowe w garażu podziemnym 105 EUR/m2
Współczynnik powierzchni wspólnych 5%
Wspólczynnik miejsc parkingowych 1/80m2

Parametry dodatkowe

  • Recepcja: Tak
  • Monitoring: Tak
  • Ochrona: Tak
  • Kontrola dostępu: Tak
  • Światłowód: Tak
  • Czujniki dymu: Tak
  • Klimatyzacja: Tak
  • Podwieszane sufity: Tak
  • Podnoszone podłogi: Tak

Kontakt

Krzysztof Grabowski

Krzysztof Grabowski

Telefon:
+48 664 420 959
Mobile:
+48 22 828 28 73
Email:
[email protected]

Profil agenta
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę LOCUS s.c. dla celów związanych z działalnością pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, jednocześnie potwierdzam, iż zostałem poinformowany o tym, iż będę posiadać dostęp do treści swoich danych do ich edycji lub usunięcia.

Administratorem danych osobowych jest LOCUS s.c. z siedzibą przy ul. Plac Trzech Krzyży 3 00-535 Warszawa (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres [email protected]czytaj więcej