- Cena
- 78 914,57 PLN
- Cena za m2
- 62 PLN
- Powierzchnia
- 1 254,91 m2
- Piętro
- 5 / 10
- Liczba pięter
- 10
- Numer oferty
- 43983/2450/OLW
Opis
Nowoczesny 11-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A, który oferuje ponad 9 100 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek składa się z dwóch części: podium (kondygnacje od 1 do 5) o powierzchni ok. 1 247 m2 oraz wieży (kondygnacje od 6 do 10) o powierzchni ok. 541 – 631 m2. Dodatkowo biurowiec oferuje ok. 830 m2 powierzchni handlowej do wynajęcia na parterze.
Pod budynkiem znajduje się 2-kondygnacyjny parking podziemny, zapewniający łącznie 113 miejsc parkingowych oraz możliwość wydzielenia powierzchni magazynowych. Powierzchnie biurowe wykończone są w standardzie klasy A zapewniając najwyższy komfort pracy. Efektywny układ pięter pozwala na maksymalne wykorzystanie przestrzeni biurowej oraz dowolną aranżację powierzchni, zgodnie z potrzebami najemcy. Ponadto budynek wyposażony jest w 6 szybkobieżnych wind, kontrolę dostępu i uchylne okna. Nowoczesna szklana fasada obiektu nadaje budynkowi dynamiczny i nowoczesny charakter oraz zapewnia doskonałe doświetlenie biurowych wnętrz naturalnym światłem dziennym.
Budynek EQlibrium zlokalizowany jest na warszawskiej Woli, w bliskim zasięgu kluczowych arterii komunikacyjnych - ul. Kasprzaka i Al. Prymasa Tysiąclecia. Lokalizacja biurowca zapewnia dogodny dostęp do środków transportu publicznego takich jak: linie autobusowe, linie tramwajowe, szybka kolej miejska SKM (stacja Warszawa Kasprzaka). Ponadto, dzięki bliskości stacji kolejowej Warszawa Zachodnia, budynek posiada dogodny dostęp do pociągów dalekobieżnych. Dodatkowym atutem lokalizacji jest Południowa Obwodnica Warszawy na odcinku Konotopa – Lotnisko oraz Lotnisko – Puławska, zlokalizowana w odległości ok. 4,0 km od budynku. Budynek położony jest ok 5 km od ścisłego centrum i ok. 11 km od lotniska.
DOSTĘPNA POWIERZCHNIA BIUROWA
- 1.316,53 m2 brutto (1.254,91 m2 netto)
- powierzchnia zlokalizowana na V piętrze (cała kondygnacja)
- możliwość podziału piętra na dwa mniejsze
- moduły o pow.: 567 m2 i 749 m2 brutto
- miejsca parkingowe – 14 szt
- pom. magazynowe o pow. łącznej 63,23 m2
Powierzchnia została zaprojektowana i wykończona w układzie gabinetowym, posiada strefę szkoleniowo-konferencyjną, przestronną recepcję, przestrzenie typu open space oraz
balkon aneksy kuchenne zostały w pełni wyposażone (zabudowa meblowa + sprzęty: lodówka,
mikrofalówka, zmywarka) przestrzeń piętra zaaranżowano na potrzeby pracy około 120 osób + strefa szkoleniowo-konferencyjna.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
- podnoszone podłogi, wykładzina
- uchylne okna + rolety
- klimatyzacja i wentylacja
- oświetlenie
- okablowanie komputerowe – kat. 6
- monitoring (CCTV), ochrona 24h, recepcja
- system kontroli dostepu i przeciwwłamaniowy
- system zarządzania budynkiem BMS
- system przeciwpożarowy (czujniki dymu) + DSO
- wysokość – 2,70 m (podłoga – sufit
WARUNKI NAJMU (5 lat)
- pow. biurowa (czynsz bazowy) – 14,56 EUR/m2
- zwolnienia z czynszu – 6 miesięcy
- współ. pow. wspólnych – 4,91%
- koszty eksploatacyjne – 23 PLN
- parking podziemny – 95 EUR/m.p.
- kaucja – 3 miesiące
- aktualnie na powierzchni znajduje się najemca raz jego podnajemca, którego umowa obowiązuje do końca bieżącego roku.
Możliwość wcześniejszego zakończenia umowy !!!
Zapraszam :)
Dodatkowe informacje
- Recepcja
- Tak
- Kontrola dostępu
- Tak
- Światłowód
- Tak
- Czujniki dymu
- Tak
- Tryskacze
- Tak
- Klimatyzacja
- Tak
- Podwieszane sufity
- Tak
- Podnoszone podłogi
- Tak