biurowe serwisowane 6 stanowisk

Lokal | Wynajem | Warszawa, Wola

7 340 PLN

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania:

 
Cena
7 340 PLN
Cena za m2
244 PLN
Powierzchnia
30 m2
Liczba pięter
14
Przeznaczenie
Biurowe
Numer oferty
45602/2450/OLW

Opis

Biurowiec znajduje się w pobliżu centrum Warszawy, na granicy Centralnego Obszaru Biznesu (COB) i Woli, u zbiegu ulicy Towarowej i Al. Solidarności.
Bardzo dobra lokalizacja, dobry dojazd komunikacją miejską i własną, dwa przystanki tramwajowe do stacji metra.
W budynku funkcjonują restauracja, kantyna, myjnia, pralnia chemiczna, salonik prasowy, przedszkole, centrum konferencyjne.

Centrum Biznesowe to wyjątkowy kompleks nowocześnie zaaranżowanych, w pełni wyposażonych i serwisowanych biur a także miejsc do pracy stworzonych w oparciu o model co-working. Centrum Biznesowe to także 11 nowoczesnych sal konferencyjnych z profesjonalną i miłą obsługą. Centrum Biznesowe stworzone w oparciu o wymogi dynamicznie rozwijającego się otoczenia biznesowego. Oferta przygotowana jest dla przedsiębiorców rozpoczynających lub rozwijających swoją działalność gospodarczą w kraju lub za granicą oraz dla nowych projektów biznesowych. W szczególności kierujemy ją do firm organizujących własne spotkania biznesowe, konferencje czy szkolenia, do osób wykonujących wolne zawody, do rodziców opiekujących się dziećmi oraz do wszystkich osób, które potrzebują do realizacji swoich celów zawodowych profesjonalnego biznesowego środowiska pracy.
Do dyspozycji:
• 34 biura objęte serwisem – nowocześnie zaaranżowane, komfortowe w pełni umeblowane biura jedno, dwu i wieloosobowe, z elastycznym okresem najmu, bezpłatnym dostępem do internetu, wsparciem recepcji i nieograniczonym dostępem do aneksu kuchennego z aromatyczną kawą i herbatą
• 11 sal konferencyjnych – nowoczesne, multimedialne, w pełni wyposażone, z miłą, profesjonalną obsługą oraz cateringiem
• 44 biurka co-working – stanowisko biurowe do pracy w modelu co-working, wynajmowane na godziny lub dni, biura wirtualne – usługi dające możliwość skorzystania z prestiżowego adresu naszego centrum do rejestracji własnej działalności oraz pakietu usług recepcyjnych

Oferujemy do wynajęcia dwa pokoje na 6 stanowisk pracy, 2+ 4-ro osobowe. Koszt miesięczny 7340 PLN netto.

W ramach kosztów wynajmu otrzymują państwo;
✓ Komfortowo wyposażone indywidualne biuro, dostępne 24/7
✓ 10 godzin salek spotkań w miesiącu gratis (salki 4 os, 6 os, 8 os lub 12 os)
✓ Darmowy Internet
✓ 100 stron czarno-białych materiałów drukowanych miesięcznie
✓ Profesjonalny serwis recepcji – przyjęcie korespondencji 9-17
✓ Aromatyczna kawa i herbata w aneksie kuchennym
✓ Możliwość skorzystania z pokoju wypoczynkowego

Standard budynku;

Reprezentacyjna recepcja
Całodobowa ochrona
Monitoring
System kontroli dostępu
System zarządzania budynkiem (BMS)
Centrala telefoniczna Alcatel 4400
DSO
7 wind
Infrastruktura dla rowerzystów
Dezynfekcja części wspólnych lampami UV
Automatyczne dozowniki do dezynfekcji rąk w holach windowych na każdym piętrze
Nowocześnie zaaranżowane toalety i aneksy kuchenne w częściach wspólnych

Krzysztof Grabowski

Krzysztof Grabowski

Dodatkowe informacje

Recepcja
Tak
Monitoring
Tak
Ochrona
Tak
Kontrola dostępu
Tak
Światłowód
Tak
Czujniki dymu
Tak
Tryskacze
Tak
Klimatyzacja
Tak
Podwieszane sufity
Tak
Podnoszone podłogi
Tak

Zapytaj o ofertę

Administratorem danych osobowych jest LOCUS s.c. z siedzibą przy Plac Trzech Krzyży 3, 00-535 Warszawa (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres [email protected]czytaj więcej
© 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone | Program dla biur nieruchomości - ASARI CRM