Śródmieście biuro do podnajmu 524 m2 - meble.

Lokal | Wynajem | Warszawa, Śródmieście

42 771,19 PLN

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania:

 
Cena
42 771,19 PLN
Cena za m2
81 PLN
Powierzchnia
523,97 m2
Piętro
9 / 16
Liczba pięter
16
Numer oferty
46129/2450/OLW

Opis

Nowoczesny budynek klasy A, dysponujący nowoczesną powierzchnią biurową, która jest jednocześnie efektywna i łatwa do podziału. Położenie budynku w ścisłym centrum Warszawy, w sąsiedztwie metra Rondo ONZ, Dworca Centralnego, Złotych Tarasów i hotelu Intercontinental zapewnia doskonały dostęp do środków komunikacji miejskiej oraz do głównych szlaków komunikacyjnych.
Całkowita powierzchnia tej szesnastopiętrowej nieruchomości sięga blisko 21 tys. metrów kwadratowych, z czego największą część zajmują biura - blisko 19 tys. metrów kwadratowych, mniej powierzchnia handlowa - ponad 1 tys. metrów kwadratowych.
Budynek biurowy posiada certyfikat BREEAM In-Use w kategorii Building Management na poziomie "Excellent", a także w kategorii Asset Performance na poziomie "Very Good"
W parterowej części budynku znajdują się lokale handlowo-usługowe, centrum konferencyjno-szkoleniowe, restauracja i piekarnia.
W budynku znajdują się parking samochodowy oraz rowerowy na poziomie -1. Do dyspozycji najemców pozostają prysznic i szafki na pozostawienie rzeczy osobistych.
Posiadamy do podnajęcia na okres trzech lat biuro 523 m2. Istnieje możliwość zakupu lub wynajęcia mebli i wyposażenia o wysokim standardzie.
Biuro wyposażone jest w szereg udogodnień, które zwiększają komfort, jak np. przestrzeń do relaksu, w pełni wyposażoną kuchnię, open space, salkę do rozmów telefonicznych czy mniejsze sale spotkań.
Powierzchnię zaprojektowano tak, by umożliwić łatwą adaptację do różnych potrzeb zespołów i projektów. Możliwość modyfikacji układu sali konferencyjnej bez nakładów finansowych pozwala na optymalne wykorzystanie. Możliwość pracy około 50 osób. Dostęp do windy towarowej.
Podział powierzchni:
RECEPCJA -pilot do zdalnego otwierania drzwi wejściowych do biura oraz do drzwi od windy towarowej. Lada recepcyjna przeznaczona jest na 2 stanowiska pracy.
8 POKOI BIUROWYCH- biurka posiadają regulację wysokości. Open space na 14 stanowisk. Dwie salki spotkań przy recepcji. Salka do rozmów telefonicznych.
KUCHNIA- W pełni wyposażona kuchnia. Posiada wydzieloną strefę segregacji odpadów oraz ozdobny zielony wertykalny ogródek. Jedna ze ścian pokryta jest czarną magnetyczną farbą , gdzie każdy chętny może pozostawić swój wpis. Po lunchu można się zrelaksować.
W biurze znajdują się dwie toalety, dodatkowo WC dla osób niepełnosprawnych, drukarnia, schowki administracyjne, dwie szafy, serwerownia.
Nowoczesna sala konferencyjna wyposażona jest w system modułowy BENE, system audiowizualny zbiera głosy z sali, wiszące głośniki, interaktywny telewizor 86 cali z dotykowym ekranem znajduje się na regulowanych nogach (za pomocą przycisków),dwie kamery
Dodatkowe informacje:
Wentylacja wymuszona
Styl industrialny
Certyfikat ekologiczny
Drzwi przeciwpożarowe
3 wyjścia ewakuacyjne.
Parking podziemny: 200 EUR /miejsce
Parking rowerowy na poziomie -1
Zapraszamy na spotkanie, oferta do negocjacji !!!

Hubert Sabała

Hubert Sabała

Licencja: 5480

Dodatkowe informacje

Recepcja
Tak
Monitoring
Tak
Ochrona
Tak
Kontrola dostępu
Tak
Alarm
Tak
Światłowód
Tak
Czujniki dymu
Tak
Tryskacze
Tak
Klimatyzacja
Tak
Podwieszane sufity
Tak
Podnoszone podłogi
Tak

Prezentacja nieruchomości

Zapytaj o ofertę

Administratorem danych osobowych jest LOCUS s.c. z siedzibą przy Plac Trzech Krzyży 3, 00-535 Warszawa (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres [email protected]czytaj więcej
© 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone | Program dla biur nieruchomości - ASARI CRM