Śródmieście biuro do podnajmu 524 m2 - meble.

Lokal | Wynajem | Warszawa

42 771,19 PLN

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania:

 
Cena
42 771,19 PLN
Cena za m2
81 PLN
Powierzchnia
523,97 m2
Piętro
9 / 16
Liczba pięter
16
Numer oferty
46129/2450/OLW

Opis

Nowoczesny budynek klasy A, dysponujący nowoczesną powierzchnią biurową, która jest jednocześnie efektywna i łatwa do podziału. Położenie budynku w ścisłym centrum Warszawy, w sąsiedztwie metra Rondo ONZ, Dworca Centralnego, Złotych Tarasów i hotelu Intercontinental zapewnia doskonały dostęp do środków komunikacji miejskiej oraz do głównych szlaków komunikacyjnych.
Całkowita powierzchnia tej szesnastopiętrowej nieruchomości sięga blisko 21 tys. metrów kwadratowych, z czego największą część zajmują biura - blisko 19 tys. metrów kwadratowych, mniej powierzchnia handlowa - ponad 1 tys. metrów kwadratowych.
Budynek biurowy posiada certyfikat BREEAM In-Use w kategorii Building Management na poziomie "Excellent", a także w kategorii Asset Performance na poziomie "Very Good"
W parterowej części budynku znajdują się lokale handlowo-usługowe, centrum konferencyjno-szkoleniowe, restauracja i piekarnia.
W budynku znajdują się parking samochodowy oraz rowerowy na poziomie -1. Do dyspozycji najemców pozostają prysznic i szafki na pozostawienie rzeczy osobistych.
Posiadamy do podnajęcia na okres trzech lat biuro 523 m2. Istnieje możliwość zakupu lub wynajęcia mebli i wyposażenia o wysokim standardzie.
Biuro wyposażone jest w szereg udogodnień, które zwiększają komfort, jak np. przestrzeń do relaksu, w pełni wyposażoną kuchnię, open space, salkę do rozmów telefonicznych czy mniejsze sale spotkań.
Powierzchnię zaprojektowano tak, by umożliwić łatwą adaptację do różnych potrzeb zespołów i projektów. Możliwość modyfikacji układu sali konferencyjnej bez nakładów finansowych pozwala na optymalne wykorzystanie. Możliwość pracy około 50 osób. Dostęp do windy towarowej.
Podział powierzchni:
RECEPCJA -pilot do zdalnego otwierania drzwi wejściowych do biura oraz do drzwi od windy towarowej. Lada recepcyjna przeznaczona jest na 2 stanowiska pracy.
8 POKOI BIUROWYCH- biurka posiadają regulację wysokości. Open space na 14 stanowisk. Dwie salki spotkań przy recepcji. Salka do rozmów telefonicznych.
KUCHNIA- W pełni wyposażona kuchnia. Posiada wydzieloną strefę segregacji odpadów oraz ozdobny zielony wertykalny ogródek. Jedna ze ścian pokryta jest czarną magnetyczną farbą , gdzie każdy chętny może pozostawić swój wpis. Po lunchu można się zrelaksować.
W biurze znajdują się dwie toalety, dodatkowo WC dla osób niepełnosprawnych, drukarnia, schowki administracyjne, dwie szafy, serwerownia.
Nowoczesna sala konferencyjna wyposażona jest w system modułowy BENE, system audiowizualny zbiera głosy z sali, wiszące głośniki, interaktywny telewizor 86 cali z dotykowym ekranem znajduje się na regulowanych nogach (za pomocą przycisków),dwie kamery
Dodatkowe informacje:
Wentylacja wymuszona
Styl industrialny
Certyfikat ekologiczny
Drzwi przeciwpożarowe
3 wyjścia ewakuacyjne.
Parking podziemny: 200 EUR /miejsce
Parking rowerowy na poziomie -1
Zapraszamy na spotkanie, oferta do negocjacji !!!

Hubert Sabała

Hubert Sabała

Licencja: 5480

Dodatkowe informacje

Recepcja
Tak
Monitoring
Tak
Ochrona
Tak
Kontrola dostępu
Tak
Alarm
Tak
Światłowód
Tak
Czujniki dymu
Tak
Tryskacze
Tak
Klimatyzacja
Tak
Podwieszane sufity
Tak
Podnoszone podłogi
Tak

Zapytaj o ofertę

Administratorem danych osobowych jest LOCUS s.c. z siedzibą przy Plac Trzech Krzyży 3, 00-535 Warszawa (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres [email protected]czytaj więcej
© 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone | Program dla biur nieruchomości - ASARI CRM